Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах энгийн алхамууд

Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах энгийн алхамууд

in Apr 28, 2019

Маркетингийн төлөвлөгөө нь тухайн байгууллагын 3дахь түвшний төлөвлөлт байдаг. Эхний шатанд байгууллага бүхэлдээ /ерөнхий/ урт болон дунд хугацааны стратеги төлөвлөлтийг боловсруулахаас  эхэлдэг бөгөөд хэрэв тухайн байгууллага олон бизнесийн салбарт ажилладаг /хүнс, барилга, тоног төхөөрөмж гэх мэт/ бол “бизнесийн стратеги нэгж” тус бүртээ төлөвлөгөөг мөн боловсруулна. Үүний дараа бүтээгдэхүүн үйлчилгээний буюу маркетингийн төлөвлөлтийг боловсруулна.Маркетингийн төлөвлөлт нь байгууллагын зорилтод хүрэхийн[…]

Read more
Брэнд бүтэх 22 зарчим

Брэнд бүтэх 22 зарчим

in Apr 28, 2019

Al Ries Маркетингийн ертөнцөд домог болсон мэргэжилтэн. Нийт 11 ном (The battle of Your mind, Marketing Warfare, Focus, The immutable laws of branding, The fall of advertising and the rise of pr) дангаараа ба хамтарч бичсэн бөгөөд тэдгээр нь Business week ба Wall Street Journal сэтгүүлүүдийн бэстселлерүүдийг тэргүүлсэн юм.   1998 онд Al Ries болон[…]

Read more
CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY

CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY

in Apr 28, 2019

Бүтээлч байдал нь бизнесийн өсөлтөд хүчтэй нөлөө үзүүлдэг гэдэгт бид итгэдэг.   Сannes lions гэх энэхүү тэмцээн нь 5өдрийн турш явагддаг ба брэнд идэвхжүүлэлт, маркетингийн шинэлэг шийдэл, бүтээлч сэтгэхүйгээрээ өрсөлддөг тэмцээн юм.   Яагаад бид энэ тэмцээнд оролцох хэрэгтэй вэ? CANNES LIONS-ийн шагналын төлөө өрсөлдөх нь таныг нээж, бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлж, аливаа зүйлийг арай өөр[…]

Read more
Зөв цагт, зөв маркетинг хийх нь

Зөв цагт, зөв маркетинг хийх нь

in Apr 28, 2019

Super bowl бол америкийн хамгийн их үзэгч, хөгжөөн дэмжигчид дүүрэн маш том хэмжээний Америк хөл бөмбөгийн тэмцээн юм. Одоогийн байдлаар энэхүү тэмцээн нь хоёрдугаар сарын эхний ням гарагт тоглогддог байна. Энэ нь NFL-ийн хуваарьтай холбоотой байна. Энэ үеэр маш их хүмүүс цуглардаг учир маркетерүүд энэ үеэр бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдээлэл зар сурталчилгааг явуулдаг байна.[…]

Read more
SPIKES ASIA-ийн талаарх мэдээлэл

SPIKES ASIA-ийн талаарх мэдээлэл

in Apr 28, 2019

1986 оны Азийн зар сурталчилгааны шагнал гардуулалтаас хойш бүтээлч байдлыг харуулсан шилдэг шийдэл, сонирхолтой контентуудыг Spikes Asia тэмцээний бүтээлүүдээс харж чадахаар болсон. Тэд Ази номхон далайн зах зээлд тогтсон стандартыг бий болгож жил бүр зохион байгуулан тэмдэглэдэг.   Ази Номхон Далайн бүсийн бүтээлч хамтын нийгэмлэг харилцаа холбооны салбарт гурван өдрийн хугацаанд нэгэн баярт өдрүүдийг тэмдэглэдэг[…]

Read more
ТОП 50 компани маркетингийн зардлын 80 хувийг зар сурталчилгаа, урамшуулалд зарцуулдаг.

ТОП 50 компани маркетингийн зардлын 80 хувийг зар сурталчилгаа, урамшуулалд зарцуулдаг.

in Apr 28, 2019

“MMCG” судалгааны байгууллагаас хийсэн судалгаагаар дотоодын ТОП 50 компани жилд дунджаар 75 тэрбум төгрөгийг маркетингийн зардалд зориулдаг гэсэн дүн гарсан байна.   Судалгаанд хамрагдсан “ТОП 50” компани маркетингийн зардлын 80 хувийг зар сурталчилгаа, урамшуулалд зориулдаг аж. Мөн нийт зардлын 70 хувийг уламжлалт медиа буюу телевиз, сонин, сэтгүүл, FM, радиогийн сурталчилгаа зэрэгт зориулдаг бол 30 хувийг дижитал медиа[…]

Read more