Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах энгийн алхамууд
Маркетингийн төлөвлөгөө нь тухайн байгууллагын 3дахь түвшний төлөвлөлт байдаг. Эхний шатанд байгууллага бүхэлдээ /ерөнхий/ урт болон дунд хугацааны стратеги төлөвлөлтийг боловсруулахаас эхэлдэг бөгөөд хэрэв тухайн байгууллага олон бизнесийн салбарт ажилладаг /хүнс, барилга, тоног төхөөрөмж гэх мэт/ бол “бизнесийн стратеги нэгж” тус бүртээ төлөвлөгөөг мөн боловсруулна. Үүний дараа бүтээгдэхүүн үйлчилгээний буюу маркетингийн төлөвлөлтийг боловсруулна.Маркетингийн төлөвлөлт нь байгууллагын зорилтод хүрэхийн[…]